2013. május 18., szombat

Új szerelmem avagy Biscornu 1-2.

Nagyon rég óta szerettem volna már egy biscornut készíteni magamnak. Végre rászántam magamat az elkészítésére. A varrós készletemben rengeteg maradék osztott hímzőt találtam és úgy döntöttem ezek tökéletesen megfognak felelni arra. Gyorsan előkerestem az elfekvő készleteimből egy darabka anyagot hozzá és a minta kiválasztása után neki is kezdtem. Viszont volt egy kisebb gikszer a dologban. Már az első lépésben elszámoltam magamat és a keretet 1 öltéssel kisebbre méreteztem. Mivel a minta nagyon tetszett, egy kicsit átterveztem és így máris tökéletesen beleillett a keretezésbe. Miután elkészültem a hímzéssel, az összeillesztés következett, amihez a rengeteg módszer közül nekem az egyszerű összeöltés tetszik a legjobban, minden gyöngyözés és cicomázás nélkül. Az eredményt pedig itt láthatjátok:



Mivel az elkészítés és a forma nagyon tetszik úgy döntöttem nem állok meg egynél, és ha tehetem minél többet fogok készíteni belőle. A másodikat egyszínű mintával hímeztem ki, és az elsőnél valamivel nagyobbra sikeredett. Fehér alapra készítettem egyszínű piros fonallal, közepén piros gyönggyel. Ennek az alját is kihímeztem, de csak a minta keretével, hogy a felhajló oldalak ne legyenek üresek. Remélem másoknak is tetszik. 


És ha valaki kedvet kapott ennek az elkészítésére itt van a minta hozzá: