2013. július 12., péntek

Játék

Éva játékot hirdetett a blogjában, melyre most én is benevezek. A lényeg, hogy egy sütés nélküli poharas édességet kell készíteni és megírni a blogunkban. És íme az én kedvenc és igen egyszerű nyári nyalánkságom:

Meggyhab:

Hozzávalók: 
1/2 kg magozott meggy (lehet más bogyós gyümölcs is, ki mit szeret)
kb. 5-10 dkg cukor (kinek-kinek szája szerint, én inkább savanykásan szeretem)

Vágógépes turmixba tedd bele a hozzávalókat, és turmixold le őket úgy, hogy az egész merő hab legyen. Majd tedd az egészet a fagyasztóba és fagyaszd le, hogy fagylaltos kanállal szép gömböket lehessen belőle formázni. Tedd pohárba és már fogyasztható is.Tehetsz bele, vagy akár mellé is egész gyümölcsöket, vagy tálalhatod tejszínnel, vagy csokiöntettel is. Én személy szerint natúron szeretem. És az eredmény (igaz ez most fagyasztott málnából, mert nem volt itthon meggy):