2013. augusztus 28., szerda

Újra itthon

Tudom, hogy már régen nem jelentkeztem, de kellett egy kis pihenés. A családdal elvoltunk néhány napot "pihenni". Mivel a gyerekeket is magunkkal vittük, nem nevezném igazán pihenésnek, inkább kikapcsolódás volt csak, de akkor is jól esett. 
Viszont kézimunka terén nem tudtam magamat türtőztetni. Vettem egy darab nagyon szép zweigart anyagot, és nem tudtam neki ellenállni. egyből négy részre szabdaltam és ebből kettőt már el is kezdtem. A probléma csak annyi, hogy a szükséges színekből nem sok volt itthon. Most így néznek ki a megkezdett darabok:




Ez az első alkalom, hogy vásznat vettem, és nem aidát. De biztos, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, hogy így cselekedtem, mert nagyon tetszik, hogy keret nélkül lehet vele dolgozni, és az eredmény is csodálatos. Nagyon szépen állnak rajta az x-ek és sokkal egyenletesebben lehet rajta haladni.

Valamint, hogy ne unatkozzak, elővettem egy már nagyon rég elkezdett mintát, és nagyon belehúztam az elkészítésébe. Amikor kb. 8-9 napja elővettem, csak a torony és az alatta lévő zöld terület volt meg belőle, de most már itt tartok:




Igaz, hogy még ebből is vannak színek melyek hiányoznak, de már így is nagyon jól mutat. Ha minden jól alakul, és továbbra is lesz hozzá kedvem, a sorozat másik két részét is elkészítem majd. (Az anyagot ezzel az anyaggal együtt már megvettem és leszabtam, valamint a feljelölés is készen van rajtuk. Csak az a nagy kérdés, mikor lesz hozzá időm.)
Ha minden igaz, a jövő héten kapok egy újabb adag fonalat, és akkor tovább tudok majd dolgozni a mintákon. De az is lehet, hogy nem bírok magammal és előre bevásárlok néhány színt. Már nagyon várom, hogy keretezőhöz vihessem őket, és aztán a lakás különböző pontjait díszíthessem velük.